Умови доставки та оплати
Способи доставки
- КУР'ЄРОМ тільки за повною ПЕРЕДОПЛАТОЮ.
- Самовивіз у Києві можливий за попереднього узгодження з менеджером. Варто врахувати, що у нас інтернет-магазин, тому не всі товари доступні для самовивезення. Проте, всі нюанси ви можете уточнити у наших менеджерів. Самовивіз можливий біля супермаркету Фора щодня крім неділі. Адреса: гореничі воїн 3 Шановні покупці! Якщо ви знаходитесь в іншому місті (не в Києві), самовивіз неможливий.
- Доставка Укрпоштою лише за умови повної оплати за товар!
- Відправка післяплатою без передоплат; за бажанням можна сплатити замовлення повністю) Відправки кожен день, крім неділі. УВАГА, у нас підключено АВТОПОВЕРНЕННЯ посилок по Новій пошті! Отримайте посилку протягом 7 днів після її прибуття, на 8-й день посилка автоматично поїде назад до відправника.
Способи оплати
- Безпечна покупка від Prom.ua Покупець оплачує карткою на сайті 100% вартість товару, без вартості доставки. Гроші тимчасово резервуються на транзитному рахунку банку-партнера Prom.ua. Коли Покупець забере посилку з пошти, гроші перераховують Продавцю. Якщо товар не підійшов - відмовляєтеся від посилки на відділенні. Гроші повертаються назад на карту Покупця, коли посилка повернеться до Продавця.
- Післяплатою відправляємо замовлення від 100грн. і вище. Замовлення менше 100 грн. - тільки передоплатою. Пересилання грошей назад Відправникові посилки (Післяплата) - це ПЛАТНА послуга у перевізників!!! Комісію за це Нова пошта утримує з Одержувача посилкі (20 грн + 2% від суми зворотньої доставки грошей). Плюс вартість послуги з Доставки посилки.
- Расчеты через LiqPay - сервис моментальных платежей ПриватБанк.
- Данні для оплати надамо після підтвердження замовлення менеджером.
- Оплата з оформленням рахунку-фактури та накладної на товар.
Гарантія:
На весь товар магазину «SVAROG» поширюється Гарантія від виробника впродовж 3 місяців із дня продажу.
Весь товар проходить перевірку перед відправленням.
1. У разі виявлення прихованих дефектів після відправлення, ми гарантуємо обмін товару на продукцію належної якості якнайшвидше та за наш рахунок.
Відповідно до «Закону України про захист прав споживачів»
2. Повернення й обмін товарів відбувається впродовж 14 днів із дня продажу, якщо вказаний товар НЕ був у Споживанні!!
Збережено його товарний вигляд, Паковання та споживчі властивості.
Обмін і повернення товарів належної якості здійснюється завдяки покупцеві, який вирішив обміняти або повернути Виправний товар.
3. Якщо товар був в експлуатації та поломка відбулася в Гарантійний період (3 місяці з моменту продажу), то такий товар вирушає на ремонт у сервісний центр.
Доставка товару на ремонт здійснюється завдяки клієнту.
У разі виявлення заводського браку ми гарантуємо обмін товару на Іспрямований за наш рахунок.
Весь товар проходить перевірку перед відправленням.
1. У разі виявлення прихованих дефектів після відправлення, ми гарантуємо обмін товару на продукцію належної якості якнайшвидше та за наш рахунок.
Відповідно до «Закону України про захист прав споживачів»
2. Повернення й обмін товарів відбувається впродовж 14 днів із дня продажу, якщо вказаний товар НЕ був у Споживанні!!
Збережено його товарний вигляд, Паковання та споживчі властивості.
Обмін і повернення товарів належної якості здійснюється завдяки покупцеві, який вирішив обміняти або повернути Виправний товар.
3. Якщо товар був в експлуатації та поломка відбулася в Гарантійний період (3 місяці з моменту продажу), то такий товар вирушає на ремонт у сервісний центр.
Доставка товару на ремонт здійснюється завдяки клієнту.
У разі виявлення заводського браку ми гарантуємо обмін товару на Іспрямований за наш рахунок.